بازم به این رسیدم: خدا بزرگه خیلی بزرگ



























غــمــكـدهــ

♥♥♣همه ميگن دنيا ميلياردهاسالشه.ولي دنياي من فقط16سالشه♥♥♣

تنهایی خیلی سخته

اونقدر سخت که تا تجربه نکنی درکش نمیکنی

اما امیدوارم هیچ وقت درکش نکنی

این روزا خیلی تنهام

نمیدونم دارم چیکار میکنم

دارم داغون میشم دلم فقط یکی رو میخواد

یکی که دلم بتونه باهاش اروم بگیره

اون یه آدم خاصیه

اون تنها کسی هستش که میتونه ارومش کنه

از خودم بیخود شدم

از همه چی خستم

از خودم

 از زندگی

از روزگار

از این همه تنهایی

اخه چی میشد ،چی میشد باهم بودیم

کنار هم بودیم

چی میشد همه چی درست بود

چی میشد این همه غصه نداشتم

اخه خدا چرا ساکتی یه چیزی به این زندگی لعنتی بگو

بد جور داره از ضدحال میزنه

خدایا یه کاریش بکن

یه چیز بگو

یه چیزی رو تغییر بده

نمیدونم چی اما تغیر بده شاید

فقط تغیر بده شاید درست بشه

دارم کم میارم

همه میگن خدا بزرگه

اره میدونم تو بزرگی

تو بی نهایتی

تو همه چی هستی

ولی نمیدونم چرا چیزی نمیگی

خدایا یه بارم باهم حرف بزن

اصلا بیا من آدم میشم

بیا با هم حرف حساب بزنیم

خودت گفتی از رگ گردن بهم نزدیک تری 

پس حتما اون بغضی که تو گلوم خشک شده رو هم دیدی

پس حتما اون فریاد سکوتم رو شنیدی

پس حتما میدونی از شدت بغض گلو درد دارم نه از لباسای نازک

پس حتما میدونی که من چی میخوام

راستی یادت که نرفته گفته بودی اگه چیزی رو ازت بخوام بهم میدی

اره من اون رو ازت میخوام

اره همون که هر شب من و تو راجبش صحبت میکنیم

آخ راستی خدا قرار بود با هم صحبت کنیم نه که فقط من صحبت کنم

خب حالا خودت بگو...

اما ی لحظه...

 تو خیلی مهربونی

تو با حرفام مخالفت نمیکنی

خدا جون...

 



نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394برچسب:,ساعت 18:20 توسط MEHRDAD| |

Design By : pesare-jahanami.ir

"-"-